Om något händer

Felanmälan

Vid fel på något som är föreningens angelägenhet anmäls detta till

Delagott Förvaltning AB nås via www.delagott.se, eller ringa in till felanmälan 08-55110500 eller maila till kundtjanst@delagott.se.

Felanmälan-formulär: https://delagott.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=VUFR801WNDLBBUQ

Hyror/Avgifter

Om du misstänker att du har blivit feldebiterad eller om du inte har fått någon faktura är du välkommen att kontakta HSB på telefon  010-442 11 00. Öppettider Måndag – Onsdag 8.00 – 16.30, Torsdag 8.00 – 18.00, Fredag 8.00-16.30 eller via mail service.stockholm@hsb.se

Lägenhetsreparationer

Vid behov av reparation eller andra åtgärder i lägenheterna kan kundtjanst@delagott.se. kontaktas. Föreningens fastighetsskötare kan då utföra arbetet på bostadsrätts­havarens bekostnad. Även andra företag kan givetvis anlitas. Alla arbeten ska utföras fackmannamässigt. Alla reperationer i lägenheten måste anmälas till info@brfripan.se.

Kontaktuppgifter för styrelsen

E-post: info@brfripan.se

Sidan uppdaterades senast: 2025-10-13